تولد پسرک

یعنی عاشق خانواده و خاله هاتم گل پسرکم 

امروز تولدت بود ، یه خری هم زنگ نزد تبریک بگه ( بجز م و ه که چند روز پیش گفتن و کادو دادن ) بقیه هم که فاتحهههههه

اینو اینجا نوشتم یادم بمونه که بعدها تلافی کنم براشون

نظرات 5 + ارسال نظر
بانوی برفی پنج‌شنبه 18 اسفند 1401 ساعت 05:49

سلام عزیزم
خوبی ؟
کانال بزن تلگرام مرتب بنویس
اینجا که خیلی کم میایی

سلام عزیز دلم تو خوبی ؟
چه ایده خوبی دادی
خودت کانال داری ؟ ادرسش رو برام بزار

گیسو شنبه 17 دی 1401 ساعت 19:55 http://www.saona.blogsky.com

سلام دختر خوب تولد گل پسرت مبارک فکر نمیکردم بنویسی اون وقتا یه دفعه زدی وبت رو متلاشی کردی

سلام عزیزکم دلم تنگ شده بود برات
حالت خوبه ؟
گهگداری میام‌مینویسم

ه شنبه 26 آذر 1401 ساعت 08:02

خیلی مشتاق بودم که مطلب راجع به مادر شوهر ج ن د ه را بخونم
فردا خودت هم مادر شوهر می شی ها

خاک بر سر من اگر بخوام همچین عفریته ای بشم ، انشالا بمیرم و انروزو نبینم

سلام شنبه 26 آذر 1401 ساعت 07:57

چه انتظاری
حر ها فقط عر عر می کنند
زبون که ندارند
تبریک بگن

اخه جالبه بعد که همین برخورد باهاشون میشه خیلیییی ناراحت میشن

بیشتر توقع کادو داشتید یا تبریک؟

به جون خودم تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد