دلتنگ وبلاگ...

سلام به وبلاگ خوب و قشنگم .....

از وقتی همسر اجازه داده تلگرام و اینستا نصب کنم ، کمتر سراغ وبلاگم اومدم....

امشب خیلی دلم براش تنگ شد ...

همینطور برای دوستای وبلاگیم که دیگه خبری ازشون ندارم ...

یکم از احوال خودم بگم ....

حالم خوب نیست ....

افسرده هستم.....

قرص صدافسردگی میخورم .....

وزنم هرروز داره بیشتر میشه و حالمو بدتر میکنه .....

پسرم به شدت وابسته پدرش شده و اصلا بود و نبود من برلش فرقی نداره ....

اونم لذت میبره که پسری وابسته اون شده و به من  علاقه ای نداره ......

میدونین گاهی حسودیم میشه ، اما تحمل میکنم و میگم بچه ست .......

میام مینویسم دوباره ، اینبار خیلی زودتر ......

اگر کسی تو تلگرام یا اینستا خاطره نویسی میکنه از بچه های قدیمی ، حتما ادرس پیجش روبرام بزاره

نظرات 1 + ارسال نظر
خان دایی شنبه 30 شهریور 1398 ساعت 12:20 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

خوبی دایی ؟ هنوز که هستی اینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد